For other viewers, we have between family celebrations through the trouble to answer as many emails from customers, also this gentleman on our request for proof. That same afternoon, following the sending of his proof and pictures and check of us internally with our packer which is also not always immediately at hand 24 hours a day, and definitely not on holidays like Christmas or New Year's Eve;), within hours of the decision taken. the missing strips are send that same afternoon.
We are sorry that on New Year's Eve we could not do this within an hour ....
Sorry, of course, the order was only for 80% ok and the packer has made a mistake.
But on everything can be seen (we have shipped the order although not complete), and responded quickly to emails, we never intend to not deliver. A little more understanding, patience and confidence should be ok.
Webshops who deliberately do not deliver or cheat will not fast or properly respond as we SEP do, you do not know how much time is wasted in replying to emails with mostly questions that can be found here on the forum itself back or in the FAQ or other information on our webshop. We think BOL or Amazon not go so far as to answer all emails that they get, since customers just need to wait for their orders before any emails with questions are answered.
We hope that people in 2016 after all the good things about us, automatically you will have more faith and patience in us. All complaints or questions are ALWAYS answered by us or dissolved. However, we do this alongside our regular work in our spare time, we are not a company with employees who can answer in different departments seven days a week at any time of the day.
No, still we try seven days a week and also outside office hours to respond and work for you to neatly process all orders. And yes there are sometimes mistakes made, but in what company is not? If we were to process all the hours of work and working time outside normal business hours at the cost of our products, we should implement a price increase.
Please have faith and patience, is there ever anyone harmed by us? Delays and errors may also come through the post, many customers forget house numbers or postcodes to complete or wrong names so that the postman can not deliver, wrong addresses etc. Errors therefore lie beyond ours. And of course also delays by SEP, an article is not available, or an order slightly longer remain, or is not directly visible in the database of the online shop (technical failure), or a payment overlooked speaking, because the customer does not order or the same name as on the order form filled in themselves.
But despite our utmost commitment of our many hours of work and all these issues addressed and emails often answered with patience and resolve.
We wish everyone a wonderful and especially healthy in 2016 now!
PS; This month there are great deals to offset the expensive festive month of December.
Auszugsweise und ziemlich frei übersetzt von Dieter666:
Wir haben nach Zusendung deser Bilder und einem Gespräch mit unserem Paket-Packer (der auch nicht 24 Stunden verfügbar ist, vor allem nicht über Weihnachten ...) die anscheinend fehlende Ware noch am Nachmittag nachgesendet.An Silvester hat das zu unserem Bedauern halt mehr als eine Stunde gedauert ...
Etwas mehr Verständnis, Geduld und Vertrauen wäre seitens der Kunden angebracht, wir reagieren so schnell es geht auf emails und versenden immer!
Betrügerische Webshops reagieren sicher nicht so schnell wie wir - aber wir können auch nicht jede email so schnell wie Amazon beantworten!
Für 2016 hoffen wir, dass die Kunden unsere Bemühungen anerkennen - auch wir sind nicht fehlerfei, aber unsere Personaldecke ist begrenzt - noch mehr Zeit in Beantwortung von Fragen zu investieren würde Preiserhöhungen notwendig machen!
Viele Probleme und Verzögerungen entstehen bei der Post oder weil die Info der Kunden unvollständig oder sogar fehlerhaft ist - Postleitzahlen, Hausnummern, sogar falsche Namen!
Manchmal stimmen sogar der Name auf der Bestellung und der Name bei der Zahlung nicht überein - wie sollen wir das zuordnen?
Auch das stellt unsere Geduld auf die Probe!
Wir wünschen allen ein schönes und vor allem gesundes Jahr 2016!
PS:
Zum Ausgleich des teuren Festmonats gibt es im Januar tolle Sonderangebote!
Anmerkung mod:
Dieser Forderung nach etwas mehr Geduld und auch Sorgfalt bei der Übermittlung der eigenen Daten kann man sich nur anschließen - Amazonitis ist in diesem Geschäft fehl am Platz. Es gibt immer noch die Apotheke als Alternative!
https://www.betterinbed.ga - SEPA, Bitcoin, Barzahlung.
Webshop der aus Holland versendet, große Auswahl, gute Qualität, Top-Service/Preise
Fragen / Beschwerden? mail to helpdeskbib@outlook.com - IMMER mit Auftragnummer.